Translate

1 feb 2012

Huddinge



Idag lyckades jag bara fånga utsikten från sidan.


Läkarbesöket och genomgång av journalen visade att som jag har allt försämrats.
Jag kommer att bli skickad till Huddinge för att leta reda orsaken till mina besvär.
Detta är helt sjukt, skulle aldrig hittat dit så jag kommer att få sjukresor, fy tusan nu känner jag verkligen vart jag är på väg....

Alla funktioner är djupt nedsatta, även balansen som jag själv ansett som bra.

Nu vill jag bara dra något gammalt över mig, vaknade före sex och tror jag behöver en tupplur.

Tittar in till er senare....

♥♥♥

Tillägg: Det blev ingen sömn utan i stället blev jag jätteglad över vad en väldigt speciell människa gjorde för mig just nu, hi hi... Nu är jag glad, tra la la hela dan. :)))))))))
Jag älskar hela världen, vill pussa på den, krama den.  


♥♥33♥♥33♥♥33♥♥33♥♥

20 kommentarer:

  1. Fantastiskt att humöret kunde vända så för dig! Tänker på dig och på Huddinge och undrar om inte jag vandrar samma väg. Kram! ♥♥♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Piedra:

      Ibland blir man extra glad över hjälpsamhet... Kram ♥

      Radera
  2. Ett vänligt ord,peppning, klapp en kram, . Behövs inte mer för humöret kan bli på topp. Glad för din skull.Ljusrålar och .KJÆRLIGHET till dig. Njut på av livets flöde.

    kramar<3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Eva:

      Ja, det kan vara riktigt gott ibland... Stor kram ♥

      Radera
  3. Nämen... vad roligt!
    JAG vet vad sådant BETYDER!
    Varje människa behöver en klapp på kinden, ett tröstens ord, kärlek.
    Du har gjort så mycket för mig, vad kan jag göra för dig?
    KrameLuttarBaraVara♥♥♥

    SvaraRadera
  4. Greddisen, bara med din blotta närvaro så trollar du med trollspöt och vips så har världen bli ljusare... KrameLuttBaraVara ♥♥♥

    SvaraRadera
  5. Hej..Då har du i alla fall fått ett besked och vet vilket håll du skall gå. Hoppas att det ändå kan leda till förbättring.
    Det kan kanske vara lugnare än att inte veta. Kram till dig Kaisa du är ett ljus här på bloggen. Vad roligt att höra att du blev glad..Blessing <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Blessingen:

      Jag vore lyckligare om jag slapp hela sanningen, men nu är jag ju så illa tvungen att göra detta... Huddinge nästa.... Kram fina blessen ♥♥♥

      Radera
  6. Så härligt att få bli sådär glad ,från att ha kännt sig nere & trött...:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kicki: Det kan vända fort, lika bra att sprudla medan läget är, hi hi... Kram ♥

      Radera
  7. skickar lite styrkekramar till dig...... en liten fråga bara . har de gjort något borrelia prov på dig? hörde ett program på radion i helgen om några som hade en massa olika problem i flera år , de hade även tagit vanliga borrelia prov här i Sverige och fått negativa provsvar, när de efter ha varit sjuka i flera år skickade proven ill Norge fick de riktiga svar och medicin mot borrelian, de hade problem med minnet bl,a. kram//Ann

    SvaraRadera
    Svar
    1. .... ja de har tagit borrelia prov o de var bra, alla mina prov är bra..... kram ♥

      Radera
  8. Hello sexy... Vad skönt att du fick bli lite glad trots allt.. Hoppas du får den hjälp du behöver nu..
    Idag har de snöat lite här så de är inte alls roligt när jag vill att de ska försvinna. Synd att vi bor långt ifrån varandra annars kunde vi promenera ihop o zumba lite =)

    Nu ska jag käka / dricka min kvällsmat o sen blir de lite frukt,, gott gott =)

    Va rädd om dig, dröm sött kramar ♥♥♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Synd på avståndet. Men vi kanske kunde mötas på halva vägen? hi hi.... Kram och godNatt ♥♥♥

      Radera
  9. Har varit på Huddinge rena rama betongbunker utan möjlighet
    att hitta rätt ligger i världens ände jobbig deprimerande
    pentagon bunker fy faan tycker synd om dig men önskar dig
    en god natt

    SvaraRadera
    Svar
    1. Förhoppningsvis så kommer jag bara att besöka Pentagon några få gånger.... NattKram ♥

      Radera
  10. Det är i alla fall bra att läkarna ser till att du kommer dig vidare med detta. Och inte bara struntar i det hela... Kram och godnatt

    SvaraRadera
    Svar
    1. De är väl själva nyfikna på vad det kan röra sig om, antar jag.... Men jag vill inte använda min dyrbara tid i sjukvården, noppe! Kram ♥

      Radera

Du vet väl att du är ren och skär glädje & kärlek? ☺